ON THE WALLABY

30 augustus 2014 - Yungaburra, Australië

Hee!

Op dit moment lig ik heerlijk in mn hangmat in de zon in een hostel; on the wallaby (Yungaburra). Hier verbleef ik drie nachten en vanavond ga ik terug naar cairns. ( Er is een festival nu&vanaaf vuurwerk:) )

Vanaaf verblijf ik nog 1 nachtje in Cairns om vervolgens naar de whitsunday islands te gaan! Hier ga ik een sailing trip doen v
an di tot vrijdag, zo chill! ( gratis nachtje/upgrade gekregen omdat mijn geplande trip niet doorging. )

Hier in Yungaburra/on the wallaby hostel is het zwaar relaxt. Ik heb een twaalf persoons kamer voor mij alleen gehad twee vd drie nachtjes. In de nacht heb ik dus 7 dekens over me heen gehad en het was nog koud:( Overdag is het wel echt felle zon&23 graden.

De eerste dag hier heb ik met een groep&busje de waterfalls bezocht(ZO KOUD), Fig tree, rainforest, heeel veel meren en zowat alles wat je hier kan zien.

De second day zijn we gaan mountainbiken en ja ik heb het hele parcour afgelegt door het rainforest (2,5 u zonder te vallen:p ) Na het mountainbiken gingen we kanoen in een groot meer. Echt zo n mpoi uitzicht+ wallabys gespot.

Vervolgens hadden we facepainting en haalde ik mn linkervoet zwaar open aan de onderkant, top! Volgende dag gechillt bij een.lake en mn haar weer geknipt! Weer kort. Verder gekookt enzo en gechillt met n amerikaan en braziliaan. was zwaar gezellig!

Nu chill ik m dus zwaar de hele dag haha. Hoop dat me wond snel heelt.

Groetjes! X

p.s: pompoen kost hier 30 eurocenr per kilo! happy me!!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anita:
    30 augustus 2014
    Heee Kayra,
    Wat heerlijk allemaal, geniet er maar van. Maar zo te lezen gaat dat jou goed af. Lieve groet vanuit Amsterdam, Anita en co.
  2. Cor cordes:
    30 augustus 2014
    hoy schat
    fijn weer een update van al je avonturen te lezen :)
    en alweer genoeg te genieten he , tjonge jonge wat een belevenissen
    houdt je wond goed schoon, ontsteking kan je nu niet gebruiken hoor
    pompoensoep, pompoenschotel, eet ze lekkerrrr
    wat lees ik nu kort haar? fotooooooo
    nog veel plezier , hou van je dikke xxx papap
  3. Carla cordes:
    11 september 2014
    Bel even naar huis toe even kortsluiten omtrent reisproduct OV
  4. Carla cordes:
    25 september 2014
    Heb je mijn post ontvangen ? Je bent nu toch alweer terug van de vakantie ?
    Graag een reactie naar mijn mail adres.
  5. Cor cordes:
    25 september 2014
    Heb jij de brieven ontvangen ?
    Je bent nu toch weer terug van vakantie ?
    Carla
  6. Carla:
    25 september 2014
    heb jij de brieven inmiddels ontvangen ?
    Geef dan een reactie op mijn mail adres.
    Carla.
  7. Kayra:
    26 september 2014
    Heyhey! Ik ben onverwachts naar Melbourne gegaan nog een kleine w. Ik vlieg over 1,75u terug naar Sydney/hostfamily. Alles goed daar? X
  8. Cor cordes:
    hoy schat
    fijn dat je zo genoten hebt, gaat snel he zo een vakantie :)
    hier gaat het wel zn gangetje, als je weer bij de "host"bent kijk dan een naar je post / mail schat, ik bel je v.h weekend anders even okay

dikke knuff van ons, hou van je :)
  9. Cor cordes:
    26 september 2014
    PS , carla dacht dat het bericht niet geplaats was vandaar dat het er een beetje dubbel staat :)
  10. Margo:
    3 oktober 2014
    Dank je wel voor je kaartje!
    Heb je nog steeds vakantie?
    Veel plezier!
    Wanneer schrijf je weer wat op je blog? Of doe je alleen nog FB?

Veel groetjes van iedereen in C. Aarnouts 8